Сенім телефоны
Мақсаты
- - Компания қызметкерлері мен басшылық арасында «кері байланыс» орнату.
- - Компанияның ұйымдастыру-жарлық құжаттарын және ішкі басшылыққа алатын құжаттарының орындалу сапасын арттыру.
- - Жүйелік қиыншылықтарды және сын тұрғысынан қаралатын жағдайларды анықтау үшін келіп түскен мәліметтерді талдау және оларды уақытылы жою/алдын алу.
- - Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілерін және Компанияның басшылыққа алатын құжаттарының сақталмауымен байланысты бұзушылықтарды уақытында анықтау, алдын алу және/немесе жою.
Барлық қоңыраулар анонимдік, олар міндетті түрде ескерілуі болады / тиісті лауазымды тұлғаларға берілетін
| * тақырып: | |
| * Хабар: | |
| * Міндетті өрістер |